MySQL

Trecui prin laptopul tocilarului de Eftimie și-i reparai documentația la BD:

am creat eu un nou sistem de gestiune de baze date, folosind cunostinte de programare open-source. Am ales MySQL deoarece este software liber si eu sunt liber! Vreau sa fiu liber!Am ales MySQL deoarece MySQL trebuie salvat de rechinul corporatist numit Oracolul care manipuleaza masele si vrea sa le tina in intunericul software. Salvati MySQL!!! ELIBERati-va!!! Sa inceapa revolutia hippie a software-ului!!!

Îi doresc o notă mare 🙂

Lasă un răspuns

